Пов`язане

Спроможність до швидкого засвоєння нових знань — головна конкурентна перевага успішних організацій.

image_pdfimage_print
Ілюстрація зі статті The Knowledge-Creating Company by Ikujiro Nonaka - HARVARD BUSINESS REVIEW (1991)
Ілюстрація зі статті The Knowledge-Creating Company by Ikujiro Nonaka – HARVARD BUSINESS REVIEW (1991)

Приклад, що описується нижче, був наведений у виданні «Harvard Business Review November-December 1991», у статті The Knowledge-Creating Company (by Ikujiro Nonaka).

У 1985 p. розробники продукції компанії Matsushita Electric, що розташована в Осаці, працювали над створенням машини для випікання хліба у домашніх умовах. Вони довго не могли «навчити» машину правильно замішувати тісто. Незважаючи на їхні зусилля, шкоринка виявлялася готовою тоді, коли всередині тісто ледве нагрівалося. Працівники аналізували всі можливі шляхи вирішення проблеми. Вони робили спроби діагностування ступеню готовності хліба, використовуючи при цьому рентгенівське випромінювання, а також запрошували для замішування тіста професійних пекарів. Але досягти реальних результатів все ж не вдавалося.

Продовжити читання “Спроможність до швидкого засвоєння нових знань — головна конкурентна перевага успішних організацій.”

Памятка на сайті Система+: SEM=SEA+SEO+SMO+SMM ?

image_pdfimage_print

У статті подається скорочена версія (памятка) по основним позначенням (SEM, SEA, SEO, SMO, SMM) у сфері просування сайтів, які часто звужено, або помилково, або скорочено, або “прикривають”   терміном SEO.

SEM

SEM (Search Engine Marketing або “пошуковий маркетинг”) – це складна система  маркетингових дій, які здійснюються людьми й алгоритмами для просування сайту. Ймовірно, це найбільш узагальнюючий термін, який позначає найбільш повний веб-підхід до просування свого веб-представництва в Інтернеті, оскільки він поєднує в собі систему пошукової оптимізації проекту, контекстну рекламу і рекламу у Social Media. Можна сказати, що

SEM=SEA+SEO+SMO & SMM.




SEA

SEA (Search Engine Advertising, “пошукова реклама”) – це так звана “контекстна реклама” у рекламному блоці, який видно користувачам на сторінках пошукової видачі або на сайтах. Приклади –  це Google Adsense, інформаційні блоки партнерських інформаційних систем, банери-зображення. Цей спосіб ефективний тим, що притягає цільових відвідувачів. Проте, він має недолік –  якщо йде плата рекламодавцю то відвідувачі йдуть на сайт, інакше  потік з цього напрямку вичерпується. Крім того, у більшості рекламних блоків розміщуються не самі ефективні товари і послуги, тому рівень довіри користувачів до контекстної реклами знижується і  користувачі можуть заблокувати показ банерної реклами.

SEO

SEO – це скорочення від search engine optimization або search engine optimizer, що переводиться як “оптимізація пошукових систем” або “оптимізатор пошукових систем”. Пошукова оптимізація дозволяє поліпшити ваш сайт і заощадити час але при цьому ви ризикуєте завдати шкоди сайту і своїй репутації. Обов’язково проаналізуйте усі потенційні переваги, а також можливі ризики поганої пошукової оптимізації. Багато пошукових оптимізаторів, а також інші агентства і консультанти надають власникам сайтів корисні послуги, включаючи перераховані нижче:

  • Аналіз змісту або структури вашого сайту.
  • Технічні рекомендації щодо розробки веб-сайту, наприклад, хостинг, переадресація, сторінки з повідомленнями про помилки,  використання JavaScript.
  • Створення змісту.
  • Управління кампаніями по розвитку бізнесу в Інтернеті.
  • Аналіз ключових слів.
  • Навчання в області пошукової оптимізації.
  • Консультації по певних ринках і регіонах.

У разі зловживать з технологіями SEO, вона може принести шкоду сайту і навіть привести до його виключення із просування у пошуковій системі.  Як і інші складові SEM, рішення про замовлення пошукового оптимізатора – це дуже відповідальний крок.  Див. додатково довідку Google

SMO

SMO (Social media optimization) – це оптимізація у соціальних медіа. Цей вид просування  веб-проекту у соціальних мережах за допомогою збільшення маси посилань з соціальних мереж, блогів, форумів, співтовариств і т. д. Передбачає також оптимізацію програмної сумісності каналу соцмережі і сайту. Нині – це обов’язковий елемент в комплексному просуванні сайту.

SMM

SMM (Social media marketing) – це просування веб-проекту у соціальних медіа шляхом публікацій свіжих цікавих матеріалів в соціальних мережах, блогах, співтовариствах, форумах, які програмно приєднані до сайтів або виконані окремо. Полягає у постійному спілкуванні з користувачами, як правило, у прямій чи прихованій рекламі обраних товарів і послуг. Обов`язкове використання аудіо- і відео матеріалів. Перед активним SMM потрібна якісна SMO і нині – це обов’язковий елемент в комплексному просуванні сайту.

Досвід вивчення веб-технологій, практичної роботи і досліджень у Системі+ показує, що SEM – це сплав практики, науки і мистецтва і є складною системою SEA+SEO+SMO+SMM. Якісна розробка і підтримка веб-проектів потребує значних фінансових витрат і високваліфікованих фахівців, на яких є високий попит на світовому ринку WEB-послуг. Навчальні заклади України повинні приділяти цьому увагу на всіх рівнях підготовки.

Див. також схему на одному листі: Екосистема веб-сайта (Web site ecosystem), Круковський І.А.

Новини від Google: HTTPS vs HTTP

image_pdfimage_print

Вчора прийшла новина від Google щодо проблем з протоколами  HTTP й HTTPS.

Згідно новини Google, з січня 2017 р., сторінки, на яких не використовується протокол HTTPS і які збирають дані кредитних карт або паролі, позначатимуться в браузері Chrome версії 56 або пізнішої як небезпечні.

Якщо Ваш сайт зареєстрований в Google, то на вказаних сторінках  буде показуватися таке попередження, оскільки на них збираються дані про кредитні картки і паролі. Власники повинні перевірити критичні сторінки і прийняти необхідні заходи для захисту користувачів. Зверніть увагу, що список необхідних виправлень, який надсилає Google  може бути неповним.

У майбутньому Google планує позначати будь-які сторінки, які не використовують протокол HTTPS, як небезпечні.

Як усунути проблему HTTP vs HTTPS

Використовуйте протокол HTTPS при зборі конфіденційної інформації.
Щоб у відвідувачів Вашого сайту не з’являлося в браузері Chrome описане вище попередження, використовуйте протокол HTTPS на сторінках, де користувачі вказують дані своїх кредитних карт або паролі.

Потрібна допомога у вирішенні проблеми HTTP vs HTTPS на Вашому сайті?

• Дізнайтеся, як за допомогою протоколу HTTPS забезпечити безпеку вашого сайту у блозі Google.
• Зверніться за допомогою до адміністрації веб-системи “Система+” (System.k7@gmail.com, або +38-095 -931-50-50 )


Щодо пропозицій ГО “Фонд “Відкрита політика” про необхідність наукової освіти в системі середньої освіти України

image_pdfimage_print
Сайт Громадської організації "Фонд "Відкрита політика"
Сайт Громадської організації “Фонд “Відкрита політика”

У нашому приватному і суспільному житті є аномалії, до яких ми звикаємо протягом багатьох десятиліть і перестаємо  помічати їх аномальність.

Для прикладу, НЕ АНОМАЛІЯ: в Україні, ще з радянського часу існують ДЮСШ – Дитячо-юнацькі спортивні школи. Багато батьків віддають своїх дітей до таких шкіл практично з дитячого віку і потім пишаються спортивними досягненнями своїх дітей.  Деякі ДЮСШ є практично школами-інтернатами. Всі розуміють – щоб досягти видатних успіхів у спорті, потрібно займатися спортом, як правило, з дитинства або з юності. Це правило. Зрозуміло, що є виключення з правила. Також зрозуміло, що для того, щоб бути фізично здоровим, не обов`язково навчатися в ДЮСШ.

Є й АНОМАЛІЇ, для прикладу: не дивлячись на те, що є ДЮСШ, у нас немає ДЮНШ (Дитячо-юнацьких наукових шкіл), ДЮМШ (Дитячо-юнацьких мистецьких шкіл), або ДЮНМШ (Дитячо-юнацьких науково-мистецьких шкіл). Чому? Зрозуміло, що можна знайти виправдання будь-яким порушенням логіки і системоутворення. Зрозуміло, що дехто вважає “музичні школи” аналогом ДЮМШ, а ліцеї при вузах – аналогом ДЮНШ. Але це не правда. Правда у тому, що Україна має чудові напрацювання у сфері освіти, які потрібно удосконалити до таких форм, які дозволять розвинути високий навчально-науковий і мистецький потенціал України – це життєво необхідно для нас у 21-му столітті.
Продовжити читання “Щодо пропозицій ГО “Фонд “Відкрита політика” про необхідність наукової освіти в системі середньої освіти України”

Приклади повідомлень про спроби підібрати паролі до сайтів

image_pdfimage_print

Залежність кількості локаутів й IP-адрес, з яких здійснювалуся неправильне введення логіну чи пароля до сайту Система+ . Взяято останні 400 локаути з фільтром на три локаути і більше.

На діаграмі показана залежність кількості локаутів від IP-адрес, з яких здійснювали  неправильне введення логіну чи пароля до сайту Система+. Взято останні 400 локаути з фільтром на три локаути і більше.

Нижче у списку подано 400 останніх локаутів, які виникали з причин введення користувачами неправильних логінів чи паролів до сайту  “Система+” більше ніж 3 рази (деякі користвачі видалені, а логіни змінені):

Продовжити читання “Приклади повідомлень про спроби підібрати паролі до сайтів”

BI та інформаційна безпека – для керівника, спеціаліста та зовнішнього користувача

image_pdfimage_print
Dell SecureWorks dashboards BI for IT Security
Dell SecureWorks BI dashboards for IT Security

Для покращання ділової-аналітики (Business Analytic) за допомогою систем підтримки прийняття рішень (Decision Support System) на передових підприємствах активно використовують засоби Business Intelligence (BI). При цьому, BI-засоби використовують також для підтримки інформаційної безпеки у різних застосуваннях, у тому числі для розмежування доступу різних категорій користувачів до первинних даних та до визначених форм агрегатованої інформації, ін.

Це підтверджують запити в Інтернеті, для прикладу dashboard designe BI for IT Security – цей запит повертає значну кількість спеціальних графіків (dashboards), які є кінцевою візуалізацією засобів Business Intelligence. На рисунку показаний приклад Dell SecureWorks BI dashboards.

Продовжити читання “BI та інформаційна безпека – для керівника, спеціаліста та зовнішнього користувача”