Особливості розробки сайту для національної акціонерної компанії

Фрагмент заголовку сайту НАК Нафтогаз України
image_pdfimage_print
Фрагмент заголовка суспільного сайту НАК Нафтогаз України
Фрагмент заголовка сайту НАК Нафтогаз України

20.08.2012 р.  у “Forbes Украина” була опублікована стаття про створення НАК “Нафтогаз” корпоративного сайту для внутрішнього користування – за 1,6 млн гривень. Про це йшлося у повідомленні «Вісника державних закупівель».

«Нафтогаз» у ході відкритих торгів підписав 22 серпня  2012 р. договір з ТОВ «Лізард софт» з впровадження нового корпоративного порталу на базі SharePoint.

Вартість послуг повинна була скласти 1 млн 618 тис гривень. Завдаток у розмірі 70 000 грн повинен бути сплаченим протягом 90 днів і назад не повертається.

Згідно з технічними вимогами, головна сторінка сайту повинна мати графічну частину, навігаційне меню, інформери, а також область контенту, на якій відвідувач зможе отримати доступ до новин компанії.

Дизайн сайту повинен збігатися з корпоративними дизайном сайту НАК «Нафтогаз України».

Також повинні бути розроблені блоки: «Соціальна політика» і «Профспілкова діяльність».

Також підрядник повинен протягом 60 хвилин відреагувати на помилки сайту у цілому або деяких елементів, в перебігу 72 годин на аномалії, які призвели до втрати функціоналу ресурсу.Сайт повинен бути закінчений до 31 грудня 2012 року.

Раніше Кабінет міністрів України витратив 330 тис. грн. на модернізацію свого сайту.

Джерело: Forbes Украина 20.08.2012 р.

Записи з подібними тегами