Інформація про консалтингові заходи у сфері інформаційної безпеки в Україні.

image_pdfimage_print

IDC 17 лютого  в Києві відбудеться конференція  IDC IT Security Roadshow +2016

На щорічній конференції  IDC IT Security Roadshow 2016  зберуться провідні фахівці з ІТ та ІБ, незалежні експерти, визнані практики і ключові гравці ринку, щоб обговорити уроки минулого року і поділитися тим, як компанії справлялися з кризами, визначити пріоритети на 2016 і обговорити сценарії роботи ІТ департаментів і відділів інформаційної безпеки в умовах заморожених бюджетів і невизначеності в бізнес-середовищі. 

Теми конференції IDC IT Security Roadshow +2016: Продовжити читання “Інформація про консалтингові заходи у сфері інформаційної безпеки в Україні.”

BI: на варті інформаційної безпеки підприємства

image_pdfimage_print

Багато керівників підрозділів інформаційної безпеки (ІБ) сьогодні знаходяться у тому положенні, що їх діяльність сприймається як допоміжний процес, який є “чорним ящиком”, що неначебто не приносить прибутку, але в той же час вимагає постійних витрат і ресурсів, виділення яких продовжує відбуватися за залишковим принципом. При цьому у підрозділів ІБ часто відсутні механізми, що дозволяють регулярно демонструвати бізнесу внесок інформаційної безпеки і віддачу від вкладених у неї коштів.

Якщо поглянути на ситуацію з інформаційною безпекою – що ми маємо?

Продовжити читання “BI: на варті інформаційної безпеки підприємства”

Соцмедіа (Social Media) маркетинг для чайників

image_pdfimage_print

Social Media Marketing 101Англійська фраза “subject 101” є афоризмом, що схожий з відомим нам виразом “для чайників”.  У більшості американських коледжів “101” — це номер вступного курсу будь-якої дисципліни, наприклад: «Хімія 101», «Біологія 101» тощо. Наступні два поглибленіших курси з хімії називалися б «Хімія 102» і «Хімія 103» відповідно. У США номер «101» означає «Вступ». Тобто, назву статті «Social Media Marketing 101» потрібно розуміти як «Вступ до Social Media Marketing» – у рамках дуже короткого викладання.

То як же почати роботу з соцмедіа? Саме це питання я чую, коли починаю розповідати про великий вплив соц. медіа на ринок. І ось декілька гарних порад від Venngage.

Продовжити читання “Соцмедіа (Social Media) маркетинг для чайників”

CRM vs ERP, CRM and ERP – у чому суть, яка різниця і подібність?

image_pdfimage_print

Що таке CRM?

CRM - Customer Relation Management CRM – Customer Relationship Management, укр.: Управління взаємовідносинами з клієнтами.  CRM-система – це автоматизована система, яка підтримує управління взаємовідносинами з клієнтами підприємства. Як правило, термін CRM використовуцють для спрощеного позначення CRM-системи.

Просто кажучи, CRM-система використовується для запису і зберігання всієї інформації, пов’язаної із взаємодією з клієнтами. CRM-системи, такі як Salesforce і Microsoft Dynamics CRM забезпечують стандартизований метод для збору та обміну даними з клієнтами та каталогізації взаємодії з клієнтами. Так як всі дані представляються у стандартизованій формі, то ними легко обмінюватися зі всією компанією. CRM-система може бути використана керівниками для прогнозу продажу, торговими представниками для підтримання контактів з  клієнтами,  для створення рахунків-фактур. Метою CRM-системи є створення всеосяжної бази даних клієнтів, що може бути використано, щоб збільшити продаж, поліпшити утримання клієнтів, зробити більш ефективною взаємодію з клієнтами.

Продовжити читання “CRM vs ERP, CRM and ERP – у чому суть, яка різниця і подібність?”

Microsoft та Panorama – краще разом для Business Intelligence

image_pdfimage_print

Microsoft Power BI

Цікаво спостерігати за тим, що Microsoft знову виходить в інформаційний простір з новою платформою і це в свою чергу дає можливість користувачам реалізувати нові потужні можливості Business Intelligence.

Програмне забезпечення Panorama Software та Microsoft давно пов’язані одне з одним. Ця співпраця розпочалась, коли Microsoft придбала першу технологію Panorama, завдяки цьому компанія Microsoft вперше з’явилася на арені BI і залишається на ній вже протягом багатьох років. В загальному, технологія і платформа Microsoft використовується для створення інноваційно-орієнтованих клієнтських рішень Business Intelligence.

Нова платформа “Power BI від компанії  Microsoft дає компанії Panorama Software можливість розширити свою пропозицію Necto Business Intelligence за допомогою нових можливостей і технологій, таких як: Продовжити читання “Microsoft та Panorama – краще разом для Business Intelligence”