Соцмедіа (Social Media) маркетинг для чайників

Social Media Marketing 101
image_pdfimage_print

Social Media Marketing 101Англійська фраза “subject 101” є афоризмом, що схожий з відомим нам виразом “для чайників”.  У більшості американських коледжів “101” — це номер вступного курсу будь-якої дисципліни, наприклад: «Хімія 101», «Біологія 101» тощо. Наступні два поглибленіших курси з хімії називалися б «Хімія 102» і «Хімія 103» відповідно. У США номер «101» означає «Вступ». Тобто, назву статті «Social Media Marketing 101» потрібно розуміти як «Вступ до Social Media Marketing» – у рамках дуже короткого викладання.

То як же почати роботу з соцмедіа? Саме це питання я чую, коли починаю розповідати про великий вплив соц. медіа на ринок. І ось декілька гарних порад від Venngage.


Оберіть свою соц. мережу – шукайте вашу унікальну групу користувачів та потенційних покупців. Я не фанат того, щоб засісти лише на одній соц. мережі, вважаю що треба пробувати кілька. Але коли піде помітний ефект з якоїсь конкретної – то потрібно приділити більше уваги саме їй.

Заповніть свій профіль – коли я бачу пустий або занадто банальний профіль в соц. мережі, я вагаюсь – чи варто мені працювати з такими людьми. Витратьте час на те, щоб ваш профіль виглядав водночас просто, але й давав зрозуміти чим ви займаєтесь.

Оберіть свій стиль спілкування – в роботі з соц. медіа, вам доведеться багато спілкуватися з людьми і ви повинні задати стиль розмов з клієнтами свого бренду. Цей світ великий і гучний, то не будьте нудними!

Визначтесь з графіком розміщення реклами – оберіть як часто ви хочете розміщуватися та як працює прибуток в вашій конкретній справі. Зберігайте обраний темп та не змінюйте його різко – клієнтам подобається стабільність!

Якби я писав книжку “Соціальний медіа маркетинг для чайників”, я б додав ще декілька розділів, які відсутні в інфографіці у статті Social Media Marketing 101:

Моніторинг репутації – використовуючи властивості соц. медіа, ви повинні слідкувати за всіма згадками вашого продукту, послуг чи працівників. Сповіщення в режимі реального часу і швидке реагування та пошук рішень – просто необхідні для ефективної роботи. Тут не можна обійтися без професірнальних систем Social Media CRM (Social Media Analytics, Social Media GIS DSS BI), прикладом яких є SemanticForce Social Media CRM:
Соціальні знання – зв’язок який забезпечують соц. медыа породжують масу інформції, і ваша компанія повинна брати її до уваги. Рядові запитання, відгуки клієнтів та популярні тренди можуть внести величезний вклад в ваш бізнес.

Обслуговування клієнтів – зараз, більш ніж коли-небудь, споживачі та підприємства, очікують, що корпорації відгукнуться на їх запити в інтернеті. Соціальні медіа як публічний форум дають змогу підприємствам показати на що вони здатні, а також додати в свій актив ще один спосіб зв’язатися та працювати зі своїми клієнтами.

Ставити цілі і відстежувати ефективність – діяльність, захват, настрій та обмін – це ведучі показники того, що популярні тренди треба відсліджувати. Соціальні медіа можуть давати обізнаність, яка будує довіру до компанії та її авторитету. Авторитет і довіра впливає на рейтинг у пошукій системі. І все це разом дозволяє утримати, задіяти і тим самим підвищити цінність кожного клієнта.

Виходити за рамки звичної реклами – залучати клієнтів не тільки звичними рекламними банерами, але й намагатися підійти до клієнта з іншого боку. Наприклад, вірусними відео, які не мають пряме посилання до клієнта, із пропозицією того, що за товар чи послугу він повинен купити, а лише згадку чи присутність вашого бренду у справжньому відеоролику, жартівливій картинці чи у звичайній фотографії, які були розміщені з розважальною ціллю.

Використане джерело:

Стаття: Social Media Marketing 101

Додаткові джерела: 

Стаття What is social media analytics? – Definition from WhatIs.com

Запит в Інтернеті: Social Media Business Intelligence

Стаття Ієрархічно-синергетичне об’єднання Social Media Analytics/Social CRM з Business Intelligence і з географічною інформаційною системою

Інфографіка SemanticForce Social Media CRM:

 

Автори статті: Павлюк А., Нагорний А.

Записи з подібними тегами